Stressig dag


Dagen började med att man fick skrapa rutan på bilen i ca -5 grader imorse, känns som att vintern är på G. Visst är det skönt med sommar, men jag kan även tycka det är mysigt med kyla o snö. Speciellt att åka skidor!

Hur som helst så tog jag mig till jobbet. Invigde den nya motorvägen även. Dvs E18 mellan Enis och v-ås. TOPPENVÄG! Sååå skönt att slippa den långa 90 sträckan med diverse vägsniglar som kör i 70. Nu kan man rejsa i 120 med gott samvete. Hoho!

Dagen på jobbet har varit kaosartad, en kollega trodde hon var ledig så hon kom inte förns jag ringde o väckte henne. Hon trodde hon var ledig hela dagen och hade hunnit boka in ett läkarbesök. Som hon genast fick ändra med tanke på att vi redan var dåligt med personal.
Det har varit hur mkt varor som helst att plocka och jag fick jobba över en timme extra. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0