Nu får det fan vara nog

Det är över ett år sen jag började och slutade med CB*. Tror jag satte igång i april -09 och slutade nån gång i början av juni, ca 2 månader senare.

Idag 1 år och fyra månader efter avslutet av dieten så visar vågen +10 kg, mer än vad jag vägde när jag var klar med dieten i juni. Jag har alltså gått upp ALLTING jag gick ner. Fy fan!

Var ett klick ifrån att beställa ett medlemskap i Viktklubb, men ångrade mig, jag borde fan klara det här utan att lägga ut en massa pengar. Mår ganska kasst över vikten, tänker på det varje dag, och det är INTE kul alls. Usch!

Jag vet att det bara finns en person som kan göra nånting åt det här, och det är jag. För det första tänker jag sluta med den dumma vanan att ta mat fler än en gång. Samt dra ner på portionerna. Det kan väl iaf vara en bra början.

Träningen kan det bli sådär med, för jag hatar verkligen att träna, har inte hittat nån form som passar mig, så jag vet inte hur jag ska ta tag i det riktigt... :(

*CB = Cambridgekuren


Kommentarer
Postat av: Elin

Tja! Bra blogg :)

Det som är bra med VK är att man (om man orkar fylla i och väga) får veta vad en portion är. Det är ju en jäkla balansgång med att inte äta för mycket men inte heller äta för lite... Men kan man klara det utan att lägga ut pengar är det ju såklart jättebra! Jag håller tummarna för dej! Kram

2010-10-26 @ 14:10:58
URL: http://ohthunderroad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0