Hej igen!

Efter en längre paus så är jag nu tillbaka på blogg.se igen. Testade att blogga från Wordpress ett tag, mest för att kunna blogga från mobilen, men det var mest förvirrande, så jag kör det här igen. Får se hur länge jag orkar hänga i med denna blogg. :)

Måndag idag och det innebär ny vecka. Solen skiner ute, och det ser ut att vara ganska kallt. Jag har inte tagit mig ut än, eftersom jag inte fått arslet ur soffan. ;) Så vi får se när det sker. Man vet ju aldrig, det kanske inte ens sker överhuvudtaget..

Kan ju passa på att berätta om hur helgen varit. Jag sammanfattar den som så att den varit väldigt bra!
I fredags jobbade jag till 20.15, Johan var redan hos mig, och eftersom jag kom hem så sent så beställde vi pizza, till det drack vi rödvin. :P
Jag satte på filmen "Fredagen den 13:e", som jag inköpt en vecka innan (och dessutom redan sett), men Johan var tydligen för trött för att kolla så han låg och halv sov. Haha!
   På lördagen så funderade jag på om jag skulle försöka få tag i ett nytt kylskåp. Mitt är trasigt och jag har ett gammalt som står och låter (och troligtvis drar en massa ström..) Men efter en hel del diskussioner med pappa så kom vi fram till att det fick vänta ett tag till.
   Vi åkte till Uppsala istället och gick på stan med en maaasssa andra människor. Ringde Elin innan också och meddelade att vi tänkte åka dit och komma förbi henne och hälsa på.
   Johan var på jakt efter en jacka och ett par vinterskor. Efter ett antal provanden så hittade han en som satt klockrent! Jag höll mig från att inte köpa nånting vilket är ganska märkligt, med tanke på att jag brukar handla som fan när jag går i en liten större stad. :)
Efteråt åkte vi till Dragon Palace och köpte med oss mat hem till Elin som vi sedan käkade. Mkt trevligt!
   Söndagen spenderades länge i sängen, sen var det frukost och en promenad i pissvädret som var ute, kallt, regningt och blåsigt! Gick till Coop och handlade, sen lagade vi fläskfilé och klyftpotatis, lagade mat och sen var det soffmys fram tills Johan åkte hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0