Måndagen den 22:a november

Sitter hemma hos Johan och inte gör nånting, har varit här i 4 dagar. Helt underbart, han är på jobbet nu och jag längtar efter honom. Funderar på att åka ut till Marieberg, men borde inte göra av med en massa pengar. Dock är det ju lön om ett par dagar :)

Helgen har varit bra, ganska lugn. I fredags var det mys med tacogratäng. Jag hade sallad till, var minst lika gott trots att ostnachosen såg lockande ut.
  I lördags gick vi på stan. Johan letade efter skor, men det var tydligen lättare sagt än gjort att hitta ett passande par. Samma var det för mig själv. Finns ju sååå mkt, men inget som jag känner att jag tycker är praktiskt att ha. Vill inte lägga 900 på ett par skitsnygga som jag knappt kan gå i! Så jag tror jag hoppar det där med vinterskor, jag klarade ju mig med dom jag hade förra året.
  På lördagskvällen så köpte vi mat ute och gick hem till en kompis och käkade o drack lite alkohol. (ja, jag drack vin) Sen bar det av till Strike för bowling. Fy fan vad kass jag var, det var ju inte direkt igår man bowlade. Men kul var det.

Igår så sov vi ut och sen åkte vi och spelade badminton! Faktiskt en av mina favoritsporter att utöva. Badminton har jag inte spelat sen jag gick i gymnasiet, dvs ca 7 år sen. Och det var lika KUL! Jag längtar redan tills vi ska spela igen! Har nu en grym träningvärk. (pinsamt) Men det märks iaf att man ansträngt sig.
  Johan hade lite abstinens på eftermiddagen och ville hitta på nåt, men jag var trött och kände mig bakis, så vi åkte och hyrde film. Nån kass skräck, riktigt riktigt kass! Minns inte ens namnet nu, så dålig var den. Ska gå och lämna tillbaka den om jag orkar sen. Får försöka ta mig ut i snöovädret.

Imorgon åker jag hem, börjar kl 10 så det är inte supertidigt jag behöver gå upp. Men slutar inte förns 20.15. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0