Godmorgon

Har varit iväg och besiktat bilen nu på morgonen, det gick bra. Men "nån broms ligger på bakhjulet", inte för att jag vet vad det innebär, men det lär vara värt att kolla upp.

Har en låång dag på jobbet idag, ända till 20.15. Har ingen större lust, hatar dessa idiotdagar! Igår jobbade jag 11½ h. Också helt galet!

Det är fint vitt och krispigt väder ute idag, -6 grader och jag fick skrapa bilrutan som en tok. Fattar inte varför man alltid går ut för sent och börjar skapa. Känns som att man kan stå och skava på ett och samma ställe i 5 minuter.

Hittills så funkar väl LCHF dieten skapligt. Blir väldigt mätt av alltting jag får i mig, eftersom det är så mkt fett i. Känns fortfarande sjukt att man sätter i sig massa fett för att gå ner i vikt. Hur som helst så får jag väl göra ett ketontest i slutet av veckan och så om jag är i nån form av förbränning.

Nu ska jag gå och lägga ihop en matlåda, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att höra att dieten går bra! Kram

2010-11-17 @ 11:59:36
URL: http://www.ohthunderroad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0