Äntligen ledig!

Har nu avverkat 7 hela dagar på jobbet. Jag är helt sluuuuuuut! Ingen av dagarna har varit kortare än 9h. Jag har slocknat i sängen direkt när jag lagt mig på kvällarna. Har ont i ryggen och känner att jag bara vill vila ut nu.

Har sökt lite jobb i Örebro nu i dagarna och det verkar ganska lovande. Men sanningen kommer ifatt mig och jag blir, tro det eller ej, på ett sätt ledsen när jag tänker på att jag snart kanske kommer att sluta på Hälla. Mista alla mina fina och så jävla snälla kollegor! Tänk om jag gör mitt livs misstag när jag slutar där?
   Jag vet att jag ALDRIG kommer att hamna på en arbetsplats där stämmningen är så bra som den är på Hälla. Där sammanhållningen är så sammansvetsad som den är mellan oss. Det känns inte direkt bättre för mig när kollegorna säger att dom vill ha kvar mig för att dom gillar mig så mkt, jag vet att dom vill mitt bästa. Jag kommer verkligen så bra överrens med ALLA, så det känns surt att ge upp det hela.
Men jag hoppas att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0