Lägenhetsvisning

Idag har jag varit ledig. Sov till tio och gick upp och åt ostbågar till frukost :) Sen har jag i princip bara suttit i soffan och häckat, kollat på tv och tagit det lungt.

Vid två ringde hon som var intresserad av att köpa min lägenhet. Dom ville komma och kolla och helst idag. Jag fick eld i baken och vart tvungen att städa som fan! Haha! Inte för att jag var tvungen men det är klart man ville göra det fint så det ser trivsamt ut när dom kommer för att kolla.
  Hur som helst så gick det bra och jag fick känslan av att dom verkade väldigt intresserade. :) Dom försökte inte pruta eller så utan dom verkade acceptera mitt begärda pris, än så länge iaf...
Under jul åker dom tydligen bort och återkommer inte förns efter nyår, då får vi väl se om banken går med på att låna ut pengar till dom. Jag håller tummarna för det vore så skönt att göra detta till en snabb affär. Slippa annonsera samt kontakta mäklare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0