Dåligt bloggande

Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag. Har liksom inte så mkt att skriva. Men nu har det ju hänt grejer.
Har tackat ja till jobb på sjukhusapoteket och börjar efter den 1:a februari. VILL sälja lägenheten så fort som möjligt, men har inte annonserat ut nåt, har ev en tjej på G som kanske kommer att köpa den (eller hennes föräldrar). HOPPAS på att dom hör av sig och vill komma och titta.

Jobbet på Hälla flyter på, har varit där både igår och hela dagen idag. Kommer att sakna alla så sjukt mkt! Känner mig sorgsen när jag tänker på att jag verkligen kommer att sluta om ca en månad. Hemskt men så är det!
Förhoppningsvis så kommer jag in i det nya arbetet ganska fort. Vill lära känna mina nya kollegor och komma överens med alla! Sån är jag, men tyvärr så kommer man nog inte göra det, speciellt inte när det finns pensionärstanter som är bittra och tråkiga. Usch! (snacka om att jag är negativ till dom äldre) Haha!
Ska nu försöka se saker och ting positivt! Det bästa är ju att jag får bo med min kärlek. Härligt!
Förr eller senare så ordnar sig nog allt. :)

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0